شرکت کیمیا پژوهش ماهان ( سهامی خاص )در آبان ماه سال ۱۳۹۲ با توجه به هدف گذاری کار بر مبنای طرح های علمی و بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص و با توجه به بدنه علمی و تخصصی خود شروع به فعالیت نمود . با تخصصی کردن فعالیتهای خود ضمن تشکیل زیر گروههای تخصصی در عرصه صنعت کشور اقدام به فعالیتهای مشاوره ، تولیدی و صنعتی نموده است. این شرکت در برنامه ریزی آینده خود ضمن حضور در نمایشگاههای بین المللی داخلی و خارجی قصد پررنگ کردن محصولات خود با برندهای متعلق به این شرکت در داخل و خارج کشور را دارد.

تعداد پرسنل

داستان موفقیت

سه نفر سرمایه گذار که یکی از آنها فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و با ۲۰ سال سابقه در زمینه استفاده از ترکیبات گیاهی و شیمی سبز در جهت تولید ترکیبات بهداشتی وگیاهی در سال ۹۲ و با سرمایه اولیه بیست میلیون تومان شروع به فعالیت کردند.این شرکت با استفاده از دانش و روش های علمی و تولید محصولات زیست سازگار و شیمی سبز،زندگی بهتر ،طولانی تر،سالم تر ،پربار تر را برای مردم فراهم می کند.
این شرکت هم اکنون با ۱۵ پرسنل در پارک علم و فناوری قزوین مشغول به فعالیت می باشد.

  • تاسیس شرکت و ثبت در اداره ثبت شرکت ها
  • نمونه سازی محصول
  • پذیرش در پارک علم و فناوری قزوین
  • ثبت اختراع در زمینه محصول آبرسان پوستی
  • اخذ مجوز دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
  • جذب اولین سرمایه گذار
  • اخذ اولین وام سرمایه در گردش از معاونت علمی و فناوری به مبلغ ۱۹۰ میلیون تومان
  • تولید سه فاز محصول
  • تلاش برای فروش محصولات تولیدی
  • حضور در فستیوال داروهای گیاهی ایران
  • راه اندازی بازاریابی شبکه ای
  • اولین شکست (نبود سرمایه گذار،خروج سرمایه گذارها از طرح
  • آغاز فرایند تحقیق و توسعه جهت ساخت شامپوی وگان
  • اخذ مجوزهای لازم برای شامپو و تونیک گیاهی
  • تسویه بدهی تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی
  • خریداری دستگاه و تجهیزات
  • تامین مواد اولیه
  • دومین شکست (بی دقتی در شستشوی دستگاه های خریداری شده و آلوده شدن محصولات)
  • ۲ پارت شکست محصولات تولیدی (به میزان ۷۰ و ۹۰ میلیون تومان)
  • حضور در فستیوال داروهای گیاهی ایران
  • متوقف شدن کار شرکت توسط سازمان غذا و دارو به جهت معدوم نکردن محصولات تولیدی آلوده
  • تغییر رویه شرکت به دلیل مواجه شدن با ویروس کرونا به سمت تولید محلول های ضدعفونی کننده
  • فروش از سبد محصولات جدید به ارزش نیم ملیارد تومان
  • استاندارد سازی شامپوی گیاهی
  • ایجاد شبکه بازار یابی آریا
  • فروش گسترده محصول به ارزش دو میلیارد تومان