در عصر حاضر به دلیل پیدایش روش­های نوین علمی، پیشرفت روزافزون تکنولوژی، وسعت دامنه ­ی اطلاعات و به دنبال آن گسترش ابعاد بازارهای کالا و خدمات، فضای کسب و کار دستخوش تغییرات بنیادی شده است. این شکل از فضای کسب و کار در حالی که فرصت­های بسیار برای بنگاه­های اقتصادی و شرکت­های نوپا به ­وجود آورده، پیچیدگی­های زیادی به همراه داشته است.

موارد بسیاری مشاهده شده است که شرکت­ها علیرغم سرمایه­ گذاری کلان موفقیت چندانی بدست نیاورده­ اند؛ در صورتی که بازار آن کالا یا خدمت تا چندی پیش سبب پیشرفت بسیاری از بنگاه­های اقتصادی شده بود. یا پروژه ­هایی که با تاخیرات طولانی به دلیل کمبود منابع مواجه شده­ اند. مدیرانی که به علت ناآگاهی از وضعیت لحظه ­ای مجموعه تحت مدیریتشان هزینه ­های گزاف پرداخته کرده ­اند . و یا محصولاتی که به دلیل عدم تقاضا برای همیشه در انبار مانده اند. با قبول تاثیر به سزای وضعیت عمومی اقتصادی کشور در فضای کسب و کار اما بارها شنیده ایم که شکست­های بنگاه ، با عواملی همچون تغییر ناگهانی در وضعیت اقتصادی کشور توجیه می­ شوند. جالب است بدانیم در اغلب موارد این معضلات با اینکه در ظاهر به عوامل خارجی مربوط می­باشند ولی معلول عدم بررسی علمی و همه­ جانبه فضای کسب و کار و عدم درک پیچیدگی­ های آن بوده ­اند. حال آنکه امکان دارد با یک تغییر نگرش یا مشاوره تخصصی با افراد آگاه و خلاق بتوان در بدترین شرایط اقتصادی، بنگاه را در مسیر بالندگی قرار داد و دستیابی به اهداف سازمانی آن را تضمین کرد.

مشاوران فعال در اکوسیستم کارآفرینی قزوین

شرکت مشاوران نیک پندار شریف

شرکت مشاوران نیک پندار شریف (به اختصار منش) در تیرماه ۱۳۹۴ با مأموریت ارائه خدمات مشاوره، نظارت و ارزیابی، آموزشی و شبکه‌سازی در بخش‌های مختلف کسب و کار با تمرکز بر حوزه دانش‌بنیان و فناوری‌محور فعالیت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر، تمرکز فعالیت‌های شرکت منش بر سه حوزه زیر قرار گرفته است:
آموزش و مشاوره راهبردی در زمینه‌های توسعه محصول جدید، بهره وری تولید، تجاری‌سازی، مالکیت فکری، مالی و مالیاتی
تسهیلگری تصمیم سازی از طریق انجام مطالعات تدوین چشم‌انداز، مأموریت، خط مشی، استراتژی، برنامه راهبردی؛ نقشه‌‌راه فناوری/محصول؛ مطالعات امکان‌سنجی و تهیه طرح‌های توجیهی
انجام مطالعات بازار و بازاریابی محصولات دانش بنیان و فناوری محور

maneshcompany.ir

شبکه تجاری سازی؛ آموزش و برندینگ (شتاب)

اعضای شبکه تجاری سازی آموزش و برندیگ(شتاب) تیمی از دانشجویان و فارغ التحصیلان مدیریت در گرایش های مختلف از دانشگاه تهران هستند که به دلیل سابقه چندین ساله فعالیت در بخش خصوصی نیازهای مختلف کسب و کار را شناسایی کرده اند و شبکه ای از افراد و شرکت هایی که خدمات مرتبط را با کیفیت مطلوبی ارائه می نمایند تشکیل داده اند تا در قالب یک بسته جامع، خدمات مورد نیاز شرکت ها را با کیفیتی متفاوت ارائه نمایند.
ما طرف حساب شما خواهیم بود و کیفیت کار را تضمین می کنیم و نیازی نیست شما به اشخاص و یا شرکت های متنوعی برای نیازهای خود مراجعه نمایید. تخصص و تجربه تیم ما پاسخگوی اعتماد شما خواهد بود.

shetabgroup.ir

فرااندیشان هوش آفرین آوا

شرکت آوا از سال ۱۳۹۵، فعالیت خود را با طراحی مدلی به منظور کمک به سازمان هایی که به دلایل مختلف از جمله عدم تمرکز ذهنی و زمانی بر فرآیند بازاریابی، استفاده از روش های بازاریابی و فروش سنتی و … از ارائه و فروش محصولات به مشتریان باز مانده اند، آغاز نموده است. با توجه به انعطاف پذیری بازار و شرایط اقتضایی حاکم بر اقتصاد کشور، این نیاز را برای سازمان ها بوجود می آورد تا نسبت به بازار هدف خود شناخت بیشتری داشته باشند و با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را کسب نمایند. شرکت آوا سعی بر آن دارد تا با بهره وری از دانش های روز دنیا در حوزه تحقیقات بازار، تحلیل اطلاعات آماری، تدوین استراتژی های بازاریابی و فروش، تبلیغات، برندینگ و در نهایت فروش محصولات و ارتباط با مشتریان بصورت یکپارچه و درهم تنیده، موجب هدفمندی فرآیند پس از تولید تا فروش گردد.

درصورتی که خدمات مشاوره ای دارید فرم زیر را تکمیل نمایید.