نویسندگان: لری کیلی، رایان پیکل،برایان کوئین و هلن والترز

مترجمان: بابک وطن‌دوست, رضا قنبرزاده میاندهی و سینا فخارمنش

نویسندگان کتاب، نوآوری را محدود به محصول یا خدمتی که ارائه می‏‌کنید نمی‌دانند، نوآوری می‏‌تواند در بخش کوچکی از فرایند سازمان اتفاق بیفتد اما اثر و صدای آن بلند باشد و به گوش مخاطب برسد. آنها با سال‏‌ها تحقیق و زیر ذره‌بین قرار دادن سازمان‏‌ها و نمونه‏‌های مختلف،‌ ده گونۀ متفاوت از نوآوری و ترکیبات مختلف آن را به صورتی ساده و کاربردی ارائه می‏‌کنند. آنها سعی کرده‌‏اند با قاعده‏‌مند کردن راه‌‏های خلق، ارائه و به نتیجه رساندن ایده‌ها میزان موفقیت پروژه‌‏های نوآوری و  کسب‏‌وکار را افزایش دهند.